Invitation til høstfest og udflugt til Broksø 1. oktober

Indsendt af Ida Balslev Willert den 1.8.2024
HØSTFEST OG UDFLUGT TIL BROKSØ TIRSDAG DEN 1. OKTOBER.
TILMELDINGSFRIST SØNDAG DEN 29. SEPTEMBER KL.16
Vi er så heldige, at vi igen i år er blevet inviteret til høstfest på Broksø, hvor vi nu i flere år har fejret klubbens høstfest.
I år er det Charlotte Riegels Hjort, som er tidligere jer af Broksø Gods, som underholdende og levende vil fortælle om Broksøs historie og om vilkårene ved at være kvinde i landbruget, og som står for rundvisningen. Broksø Gods ligger mellem Haslev og Næstved, og i dag ejes det af Cathrine Riegels Gudbergsen.
Vi mødes ved Rådhuskælderen klokken 15.15. Klubben sørger for, at der er pladser til de tilmeldte i private biler, og klokken 15.30 kører vi til Broksø, hvor vi mødes med Charlotte Riegels Hjort.
Efter rundvisningen kører vi klokken 18. 30 til restauranten i Haslev, hvor vi klokken 19 spiser en lækker tre-retters menu middag, og herefter kører vi hjem.
Prisen for middagen og vin/øl samt for transport i biler er 450 kr./person.
Tilmeldingsfristen til høstfesten og udflugten er rykket frem til søndag den 29. september, og den sidste tilmelding er
SØNDAG DEN 29. SEPTEMBER KLOKKEN 16

PROGRAM FOR HØSTFEST OG UDFLUGT TIL BROKSØ