Skabeloner - Rotaryfoldere

SKABELONER

Her finder du materiale som frit kan bruges til at producere foldere til din Rotary klub.

Skabelonerne indeholder tekst og billeder som du kan bruge eller udskifte med dine egne.

Du kan vælge mellem følgende skabeloner:

rotary_folder_4s_farve

Introduktionsfolder med 4 sider i format 210 x 148 mm (A5) med hvid tekst på farvet baggrund.

rotary_folder_4s_hvid

Introduktionsfolder med 4 sider i format 210 x 148 mm (A5) med sort tekst på hvid baggrund.

rotary_folder_6s_farve

Introduktionsfolder med 2 sider med 3 fløje på hver side i format 210 x 100 mm med hvid tekst på farvet baggrund.

rotary_folder_6s_hvid

Introduktionsfolder med 2 sider med 3 fløje på hver side i format 210 x 100 mm med sort tekst på hvid baggrund.

Alle skabeloner findes som to typer.

Dene ene type kan du åbne og arbejde med i Microsoft PowerPoint. Det er dem du kan downloade ved at trykke på ovenstående URL.

Den anden type kan du arbejde med i Adobe InDesign.

InDesign filerne kan rekvireres ved at sende en email til Webmaster Tine Lehrmann på webmaster (at) rotary.dk

Rotary visitkort

Her finder du visitkort i format 55 x 90 mm i 3 forskellige versioner

rotary_visitkort PowerPoint

Alle skabeloner findes som to typer.

Dene ene type kan du åbne og arbejde med i Microsoft PowerPoint. Det er den du kan åbne ved at trykke på ovenstående URL.

Den anden type kan du arbejde med i Adobe InDesign.

Ud over de to mapper med skabeloner findes der en mappe med billedfiler som du kan benytte og kombinere med dine egne billeder.

Desuden finder du Rotary Internationals officielle designmanual.

Den kan du kan referere til hvis du ønsker at ændre i skabelonerne eller hvis du ønsker at udforme dine egne skabeloner.

Skabelonerne med folderne og visitkortene er udformet og produceret til Rotary distrikt 1470 af Michael Mossefin fra Paramedia.

Hvis du har brug for hjælp ifm. udformning og produktion af folderne kan du rette henvendelse til Michael på mm (at) paramedia.dk