Short Term Camps - hvordan søger jeg?

• Beslut dig for hvilket land du gerne vil afsted til. Hav evt. et alternativ land også

• Læs betingelserne for at deltage grundigt igennem

• Kontakt en Rotary klub, der vil anbefale din deltagelse. Klubben har en counsellor, som kan vejlede dig, og som også er ansvarlig for, at du opfylder betingelserne for at deltage (alder m.v.)

• Download et ansøgningsskema her...

• Udfyld ansøgningsskemaet . Vær opmærksom på at udfylde alle relevante oplysninger inkl. underskrifter fra Rotary klubben. For nogle udenlandske klubber er det meget vigtigt, at alt er korrekt udfyldt.

• Send ansøgningens sider 3 (med foto i feltet), 4, 6, 7 og oplysningerne der efterspørges i skema A elektronisk som 1 indskannet fil til cm-st (at) rotary-yep.net.

• I e-mailens emne-felt skriver du dit fulde navn og navnet på det land du gerne vil til.

Hvad sker der så?

Jeg kontakter min kollega i det land du gerne vil til, og finder ud af om der er plads til dig i den ønskede camp.

Hvis der er plads, får du hurtigt besked om det.

Herefter er kontakten mellem dig og arrangørerne af lejren. Du og din familie skal selv sørge for alt det videre i forbindelse med din rejse.

Efter din fantastiske oplevelse

Vil den Rotary klub, der har sendt dig afsted sikkert gerne høre om turen, men det aftaler klubben selv med dig.

Hvis du har haft nogle særligt gode eller dårlige oplevelser på lejren må du gerne skrive til cm-st (at) rotary-yep.dk om dem. Fotografier er også velkomne.