Indsendt af Charlotte Friis Khattar den 30.7.2024
Horsens Vestre Rotary Klub har siden 1931 været en drivkraft i vores lokalsamfund, etableret kun 10 år efter den første Rotary Klub i Danmark. Vi skal fortsætte med at være relevante og synlig i lokalsamfundet.

Rotary skaber forbindelser, forandrer verden

Rotarys styrke ligger i vores evne til at bringe folk sammen. Uanset vores forskellige kulturer, baggrunde eller nationer, deler vi en fælles vision; at skabe en bedre verden. Vi bygger broer mellem mennesker og nationer og vi inspirerer fremtidige ledere til at tage ansvar og handle for det fælles bedste.

Som præsident for vores klub

Jeg vil sikre, at vores fælleskab fortsat vokser og styrkes. Jeg opfordrer alle medlemmer til at engagere sig aktivt, så vi som klub opfattes som et fagligt stærkt netværk og et godt sted at være. Vi skal være det mest attraktive erhvervsnetværk i Horsens, med følgende pejlemærker for de kommende Rotary år.

-Spændende og indholdsrige møder: Møder, der efterlader os i godt humør og med ny indsigt.

-Stærkere netværk og kammeratskab: Vi sikrer, at vores gæster føler sig velkomne og har lyst til at træde ind i vores fælleskab.

-Nye engagerede medlemmer: Personer, der kan og ønsker at bidrage til netværket og det sociale fælleskab.

-Berigende udvekslinger: Vi fortsætter med at blive beriget gennem udveksling af studerende og vi drager nytte af kulturelle bånd og vidensdeling på tværs af Rotary International.

Thomas Herbert Kokholm