Indsendt af Claus Skovbjerg den 11.8.2024
Kære Rotarianer
Så nærmer tiden sig for årets fest i Rotary distrikt 1450: DISTRIKTSKONFERENCEN!

I år foregår det på den gamle herregård Skarrildhus/Clasonsborg i det inderste af Jylland. Stedet emmer af stilhed og idyl. Så endnu en grund til at deltage i konferencen.

Vi ser frem til en fantastisk inspirerende og hyggelig dag - især hvis DU deltager!

Jeg har vedhæftet indbydelsen. Tilmelding skal foregå på dette link: https://rotary1450.nemtilmeld.dk/15/ (den er også i brevet).

Skynd dig og lav tilmeldingen. Værelser er først til mølle-princippet. Jeg regner og tror på, at der er nok til alle, men det afhænger af interessen.

Der er forbehold for ændringer i programmet. Den endelige dagsorden og det endelige program udsendes senest 14 dage før til præsident og sekretær i alle klubber.

Jeg glæder mig til at se jer alle denne dag.

PS: Husk at indsende bidrag til Award-Showet.

De bedste hilsner

Claus Skovbjerg