Møde om regnskab, ny klub-brochure, forårets mødeprgram og ego-foredrag om Indien

Indsendt af Niels Bache Larsen den 29.9.2024
Den 24. september holdt vi møde med en tætpakket og spændende dagsorden.

Vores tidligere medlem og kasserer Michael Plum fremlagte det seneste afsluttede regnskab og gav stafetten videre til Jørgen. Vi sagde tak til Michael for hans store indsats med vores regnskaber og hans øvrige virke i vores klub.

Vi takkede også Michael Thiesen for hans passionerede arbejde med vores udvekslingsstuderende.

Anne præsenterede vores nye, flotte klubfolder og et særdeles spændende mødeprogram for foråret 2025. Begge dele bør kunne tiltrække nye medlemmer til vores klub. Brochure og program lægges op her på siden inden for de nærmeste dage.

Jeg holdt et ego-foredrag om hvordan Indien er både en personlig passion og en del af mit daglige arbejde.

Afslutningsvis holdt Laurits et tankevækkende '3 minutter'-oplæg med perspektiver til såvel de nære relationer som en række af tidens makroøkonomiske tendenser.

Niels