Indsendt af Claus Nielsen den 30.6.2024
Kære alle,

Jeg er meget glad for at kunne dele den fantastiske nyhed, at vores egen Tina Amador netop har modtaget en Paul Harris Fellow (PHF) udmærkelse. Dette er en helt fortjent anerkendelse af Tinas utrættelige indsats og engagement for Rotary udvekslingsprogrammet.

Tina har i årevis været en dedikeret forkæmper for vores udvekslingsprogram. Hun har med sin passion, sit mod og sin uendelige energi hjulpet utallige unge mennesker med at få livsforandrende oplevelser gennem Rotary. Hendes indsats går langt ud over, hvad der normalt forventes, og hun har virkelig sat sit præg på programmet.

Tinas arbejde har ikke blot beriget de unge mennesker, der har deltaget i udvekslingen, men har også styrket forbindelserne mellem vores Rotary-klub og lokalsamfundet. Hun er et fantastisk eksempel på Rotary's værdier og filosofi, og jeg er så stolt af hendes præstation.

Lad os alle slutte os sammen i at gratulere Tina med denne velfortjente udmærkelse. Hendes bidrag er virkelig noget, vi alle kan se op til og lade os inspirere af.

Tillykke, Tina! Vi er taknemmelige for alt, hvad du gør, og ser frem til at fortsætte det fantastiske samarbejde med dig.

Præsident

Claus Nielsen