Indsendt af Jan Aagaard den 28.6.2024
Endnu et år er gået. Peter Andesen, som har gjort det rigtig godt i år, overlader præsidentposten til Thomas Feder.
Peter gjorde på mandagens møde status på året der er gået og illustrerede det bl.a. med en fremragende video.
En stor tak for en flot indsats til Peter, skal der lyde herfra. Din præsidentperiode kan du være stolt af.
Thomas tager nu over, og i hans indtrædelsestale så han frem til at komme til at arbejde med den tre-årige fremtidsplan som er arbejdsgrundlaget for de kommende år.
Det er en meget spændende og indholdsrig plan med mange forskellige tiltag, det bliver garanteret godt.
Endeligt et stort tillykke til Kate Gram som fik årets pokal for bedste Rotarianer i SØRK. Kate laver et meget stort arbejde på specielt ungdomsudvekslingen, men tager også aktivt del i mange andre ting, så det er yderst velfortjent at pokalen tilfaldt hende.
Fra PR-udvalget skal lyde en stor tak for året, vi ser frem mod det nye og mødet igen i august. God sommerferie til jer alle.
Hilsen
PR-formand