SEMINAR om medlemsudvikling - torsdag 03. oktober på KarrebæksmindeFjord

Indsendt af Philip Green den 3.9.2024
Ønsker du en Rotaryklub, der fornyer sig?

Invitation til gratis medlemsseminar, den 3. oktober 2024
kl. 18.00-21.00 , Karrebæksminde Fjord - Enø Kystvej 55 4736 Karrebæksminde

Kære præsidenter, klubbernes medlemsudvalg og alle, der i øvrigt er interesseret i din klubs medlemsudvikling, herunder rekruttering og fastholdelse af medlemmer.

Det er er med stor glæde, at vi i distriktets medlemsudvalg inviterer jer til dette seminar med to op-lægsholdere, der kan skabe fornyet energi i Rotaryklubbers arbejde med medlemshvervning.
Oplægsholdernes egen præsentation:

Vi, formand for Rotary Danmark John Christensen og formand for Membership i D 1440 Sinna Maagaard
glæder os meget til at komme på besøg og være motivator for jeres distrikt for at skabe interesse for nye potentielle medlemmer og vigtigheden i at skabe den gode klub, så man ønsker at forblive rotarianer resten af livet.
Vi har i distrikt 1440 været på adskillige klubbesøg med medlemsudvalget med meget positiv feed-back, der har skabt ny energi i klubberne til at arbejde videre med medlemshvervning. Vi vil vise jer vores bud på et oplæg til klubbesøg og dele ud af vores erfaringer.
I løbet af mødet vil I blive introduceret for forskellige muligheder, der inspirerer jer til at se på egen klub og klubkammerater med andre øjne.
Vi håber du beslutter dig for at deltage. Jo flere vi er, jo større bliver inspiration og vidensdeling, som vi alle kan arbejde videre med.

Vel mødt i det bedste relationsnetværk - Rotary, hvor vi gør en forskel, tager ansvar og tænker på andre.
Vi glæder os til at se dig.

Læs mere på vedlagte fil

Ulla Koch, formand
Rotary Medlemsudvalg i distrikt 1480