Indsendt af Leif Fritsdal den 29.9.2024
Hvem har lod nummer 1448?

Torsdag eftermiddag blev kuverten med vindernumrene til Ry Rotarys sommerlotteri åbnet. Det var den nye lokalbetjent i Ry Allan Drescher, som i overværelse af medlemmer fra den lokale Rotary klub åbnede kuverten fra Retten i Horsens, som foretager udtrækningen af de 29 vindernumre.

Foto: Fra venstre Ole Lucassen, Allan Drescher, Hanne Fabricius-Haunstrup og Ib Bertelsen. Foto Leif Fritsdal, Ry Rotary.

Den heldige ejer af lod nr. 1448 kan køre hjem i en flot Toyota Aygo Cross til en værdi af 125.000 kr. eller sætte 90.000 gode danske kroner ind på bankbogen, hvis man i forvejen er godt kørende.

Ry Rotary klub sender samtidig en stor tak til alle sponsorer og til køberne af de 2300 lodsedler, som blev udsolgt ca. en måned før tiden. Nu venter Rotary i Ry på at høre fra vinderne af de flotte præmier.

Husk at tjekke info på bagsiden af din lodseddel med oplysninger vedr. udlevering af gevinst. Har du købt dit vinderlod online, skal du kontakte Ry Rotary, så du kan afhente din originale lodseddel hos vores "online sælger" Hanne Fabricius-Haunstrup. Du kan kontakte hende og se nummeret ud fra den sms, du har modtaget med din kopi af loddet.

Held og lykke til jer alle
Ry Rotary

Se udtrækningslisten nedenfor.
Måske er DU en af de heldige.

trækningsliste - sommerlotteriet 2024