Indsendt af Claus Skovbjerg den 10.5.2020
Som I nok alle har hørt i medierne, åbner Danmark flere og flere steder i løbet af maj.
For os i Rotary gælder forsamlingsforbuddet med ikke mere end 10 personer desværre fortsat.

Restauranterne og hotellerne, som vi typisk bruger til vore klubmøder, åbner den 18. maj, men med de skærpede retningslinjer om afstand.

Retningslinjerne for forsamling vil blive ændret den 8. juni, hvor man p.t. regner med at antallet stiger til 30 personer, måske endnu mere, hvis omstændighederne taler herfor.

Derfor må vi fortsætte med at holde vore møder på de forskellige virtuelle mødefora, som man nu anvender, og herudover have den kontakt, som man hver især har fundet som model for, at vi, selvom vi ikke mødes, alligevel er i kontakt med hinanden.

Jeg håber, at vi i juni får mulighed for igen at holde fysiske møder, specielt hvor vi kan optage nye medlemmer, og hvor vi kan afvikle den højtidelighed, det er at overdrage præsident-funktionen til de kommende præsidenter for 2020/21.

Med Rotary hilsen

Jan Aagaard