Dragør Nyt fortæller om udviklingsprojektet

Indsendt af Bent Christensen den 29.8.2024
Dragør Nyt har fået tildelt tre millioner kroner til udvikling af avisen de næste tre år. Målet er at skabe et økonomisk bæredygtigt medie på en måde, der kan vise vejen for andre trængte medier.
19.09.2024. 18:30

”Vi vil gerne skabe noget, hvor andre om tre år siger ‘nå, kunne man også gøre det sådan?’” siger @Rasmus Mark Pedersen bl.a. til fagbladet @Journalisten om projektet.

Rasmus har siden 2023 fungeret som freelancejournalist og udviklingskonsulent hos Dragør Nyt.

Den 19. september gæster Rasmus og chefredaktør @Henrik Stark Dragør Rotary Klub for at fortælle mere om udviklingsprojektet. Det sker på Dragør Strandhotel fra kl. 18.30 til 20.00.

Gæster med interesse for Dragør Nyt og Dragør Rotary Klub er velkommen. Tilmelding er nødvendig og kan ske til Susanne Grønbech på sl (at) groenbech.com eller 40330555. Gæster betaler selv for middag under mødet (200 kr.).