Fristforlængelse for ansøgning til Foundation midler - District Grant

Indsendt af Claus Skovbjerg den 30.11.2019
Der er kun indkommet få ansøgninger med projekter til Foundation midlerne i distrikt 1450 - District Grant.
Derfor forlænges ansøgningsfristen til 2. marts 2020.

Onsdag d. 20. november gennemgik Foundation udvalget i D 1450 årets indkomne  District Grant (DG) ansøgninger.

De 4, der var indkommet blev alle godkendt og de berørte klubber vil snarest få direkte besked.

Desværre har vi stadig mange penge, der er øremærket til DG i årets pulje.

Om det skyldes at vi fra i år har valgt at lade ansøgningen ske on-line på hjemmesiden, eller om det er af andre grunde, så er situationen desværre, at vi for første gang i mange år, ikke kan udnytte det fulde beløb, vi har til rådighed til de små nemme DG.

Vi har derfor besluttet, at vi vil give jer en ekstra mulighed for at søge om penge til et DG.

Det betyder en forsinkelse i udbetalingen til de klubber, der har ansøgt rettidigt, men vi synes vi er nødt til at give jer alle en ekstra chance for at søge nogle af de mange penge, vi har til rådighed specielt til DG.

Husk – behovet både ude i verden og i vores eget nær område er stort, så det er bare om at komme i gang med at lave et projekt.

Det er ikke svært.

I beslutter jer for et projekt, stort eller lille. Udfylder ansøgningen på Rotary.dk under D 1450, Foundation. Der er et link til det elektroniske ansøgningsskema. Det udfylder du og trykker send.

For en sikkerheds skyld er linket også her

Gør det nu, så vi også i år kan få brugt de midler, vi har til rådighed.

OBS: Ny deadline for District Grant ansøgning er 1. marts 2020

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte formand for Foundation i Distrikt 1450 Torben Andreasen -  Mail: dg1450-1011 (at) rotary.dk - Tlf.: 25 75 99 46