Frivillig der vil styre "Den lille butik"

Den lille butik sælger de forskellige foldere, medlemsbeviser og pjecer vi har i Rotary Danmark.

Jobopslag i Rotary Danmark

Grundet den nye Sekretariatsstruktur i Rotary Danmark, søger vi en frivillig der vil styre ”Den lille butik” for Rotary Danmark.

Produkterne sælges via onlinebutikken på rotary.dk. (Siden findes efter login under Servicefunktioner og i den blå menu, punktet SHOP).

Arbejdet består ud over at have det lille lager liggende, i at modtage ordren online via mail, pakke og forsende varen til kunden, og efterfølgende fakturere den i vores finanssystem Saldi.

Er du interesseret i at hjælpe Rotary Danmark med denne opgave bedes du henvende dig til

RD-formand
Jan Aagaard