Indsendt af Jens Ramsgaard Kaptain den 23.3.2020
Som et led i distrikt 1461s 2020/21 Guvernør, Jens Kaptains videreførelse og udvikling af gode traditioner i Rotary, inviterer Haderslev Hertug Hans Rotary Klub hermed til den 35. udgave af golfturneringen GOVERNOR’S DISH.
fredag den 21. august 2020 med gunstart kl. 09.00.
21.08.2020. 08:15

Invitation til den 35. udgave af golfturneringen GOVERNOR’S DISH i Distrikt 1461.

Kære rotarianere

Distriktets medlemmer, medlemmer i venskabsklubber, ledsagere og gæster er velkomne på Haderslev Golfklubs spændende og udfordrende bane beliggende Viggo Carstensens Vej, 6100 Haderslev: fredag den 21. august 2020 med gunstart kl. 09.00

Tradition
Traditionerne holdes i hævd ved at rotarianerne spiller om præmien: ”Governor’s Dish”, som for 35 år siden blev skænket af Provinsbanken - nu Danske Bank - lige som ledsagere og øvrige gæster spiller om ”Governor’s Dash - Længste drive” på hul 17.

Som traditionen og praktikken byder, spilles der 18 hullers Stableford i herre- og damerækker med fuld handicaptildeling, dog således at spillere med handicap større end 36, spiller med Handicap 36.

Afvikling
Turneringens og Haderslev Hertug Hans Rotary Klubs gode sponsorer, har helt i tråd med Verdens-præsidentens slogan ”Rotary åbner muligheder” sikret, at turneringen kan afvikles i rammer og set-up, som endnu ikke er set til nogen Governor’s Dish. Herunder et flot overskud til guvernørens og Haderslev Hertug Hans Rotary Klubs præsidents rådighed.

Vi har nemlig fået muligheden for, at alle deltagernes betalinger - og mere til - kan gå direkte og ubeskåret til deltagernes fortæring, baneforplejning og præmier, så deltagerne kan få en uforglemmelig dag i Haderslev.

Præmier
Der vil være præmier til de første 3 placeringer i de respektive rækker, hulpræmier på alle fem par 3-huller, og selvfølgelig:

• Governor’s Dish: Til Rotarianeren med højeste Stableford score, og
  • Governor’s Dash: Til ledsager eller gæst med længste drive på fairway på hul 17, og
  • derudover klappepræmier, så der er lidt til smilebåndet også.

TAK til vores fantastiske sponsorer – støt dem – De støtter os.

Arrangementet
Dagen åbnes officielt kl. 07.45 med velkomst og stor morgenbuffet med alt hvad hjertet begærer.
Driving range med frie bolde, indspils- og puttinggreens er naturligvis til fri disposition fra solen står op, ligesom der er baneguide og 3 bolde som en lille morgengave til alle deltagere.
På banen vil der være forplejning med liflige bobler, frugt og andet til at holde energiniveauet og humøret i top.

Efter turneringen er der en velfortjent frokostbuffet, med det bedste restauranten formår inkl. øl/vand og vin og selvfølgelig kaffe og sødt.

Hele arrangementet, incl. charity, en spændende golfturnering og alt hvad hjerte begærer, fås til en deltagerpris på kun 495,- kr. gældende for alle deltagere uanset medlemsforhold og eventuelle green-fee aftaler.

Overnatninger
Vi har lavet aftaler med Hotel Norden og DanHostel Haderslev således at der kan bookes dobbeltværelser (eksl. morgenmad) til: 800 kr. på Hotel Norden og 600 kr. på DanHostel Haderslev.
Tilbuddet gælder med booking inden 1. august, og så længe der er værelser nok i puljen.

Prøverunde – dagen før Governor’s Dish
Vi har lavet aftale med Haderslev Golfklub, så banen kan spilles dagen før for bare 200,- kr. pr. spiller, blot man kontakter golfklubben og gør opmærksom på, at man deltager i Governor´s Dish dagen efter. Se nærmere om Haderslev Golfklub på: www.haderslevgolfklub.dk

Dagens program
Fra solopgang: Driving-range, putting-green m.m. åbne til fri disposition for de morgenfriske.
07.30: Registrering.
07.45: Velkomst og morgenbuffet med alt hvad hjertet begærer.
09.00: Gunstart.
13.00: Forfriskning efter runden.
14.00: Frokostbuffet og præmieoverrækkelser.

Tilmelding
Turneringsudvalget ser frem til at modtage din tilmelding snarest muligt og senest den 1. august 2020 på mail til Lauritz Matthiesen, mail (at) laum.dk , hvorefter der fremsendes oplysninger omkring betaling af deltagergebyr m.m. Eventuelle spørgsmål kan stilles til Lauritz på tlf. 2426 1314.

Vi glæder os til at fylde 18 flights med glade rotarianere, ledsagere og gæster, og ser frem til din tilmelding!

MVH
Distriktsguvernør 2020/2021 Jens Kaptain, Haderslev Hertug Hans Rotary Klub