Indsendt af Morten Christensen den 8.8.2024
Glæd dig til denne uhøjtidelige kammeratskabsaften i Ikast Rotary Klub.
13.08.2024. 18:15

Glæd dig til denne uhøjtidelige kammeratskabsaften i Ikast Rotary Klub.

Martin og Co. tænder op for Hotel Medi’s store grill, og så får vi en hyggeaften i hotellets glemte og hemmelige men hyggelige gårdhave - lige uden for vinduerne til vores normale klublokaler. Sommeren må falde i august i år, men skulle den i mod forventning svigte rykker vi selvfølgelig indenfor.

Vi får besøg af troubaduren Ole Nørskov, som vil underholde os under spisningen og ledsage os gennem fællessange i sommernatten. Der bliver 3 minutter, og så har vi bedt tre af de medlemmer, der har oplevet noget ekstraordinært i deres sommerferie om at berette kort om dette.

Der må forventes afslutning lidt  senere end normalt - cirka. kl. 21.00.

Ole Nørskov er mest kendt for sin karriere som håndboldspiller, hvor han i 70’erne og 80’erne opnåede 66 A-landskampe som målmand sammen med Mogens Jeppesen. Det var blevet til flere, hvis hans skrøbelige ankler kunne have spillet i Hummel - det blev der skrevet meget om i aviserne den gang.

Ole Nørskov har haft fødselsdag 72 gange og var overlærer i Mårslet, hvor han også er bosat. Og så spiller han i orkestrene A touch of Shaddows og The Remedies og optræder der udover som sing-a-Long-sanger med sin guitar.

På gensyn til en glad og lidt anderledes aften på Hotel Medi, hvor vi håber at naboerne vil nyde, når kammeraterne synger af karsken bælg..