Indsendt af Asbjørn Isaksen den 28.4.2021

Jeg hedder Tine Lehrmann og er 47 år. Jeg har siden 2018 været medlem af Svendborgsund Rotary. Et medlemskab jeg er utrolig glad for. Derigennem har jeg mødt en masse dejlige og inspirerende mennesker.

Til daglig arbejder jeg med digital markedsføring, og har været selvstændig siden 2003. Så min dagligdag består af opbygning og vedligeholdelse af diverse hjemmesider. Jeg ser rigtig meget frem til at starte jobbet som webmaster for Rotary Danmark, og jeg håber med min baggrund, at jeg ikke bare kan føre det gode arbejde videre, men at jeg også kan hjælpe med at komme med nye input.

Det er for mig altid dejligt at møde nye ansigter, og ser utrolig meget frem til at vi igen kan holde fysiske møder. For distrikt 1461 har jeg de sidste par år siddet med ansvaret for de sociale medier, og til trods for vores restriktioner i det sidste år, så er der allerede kommet nogle gode digitale venskaber ud af det.

Jeg ser frem til at komme i gang, og ikke mindst at lære endnu mere om Rotary.

Tine Lehrmann
Kommende Landswebmaster