Indsendt af Birger Borch Larsen den 30.7.2019
Afgående guvernør Jens Marin Hansen og tiltrædende guvernør Birger Borch Larsen med fruer ankom i denne brandbil fra 1930.

Ved et festligt arrangement i Pakhuset, Randers deltog næsten 160 fra distriktet samt gæster, bl.a. fra Thailand i kædeoverrækkelsen. I sin tale fastlog Jens Martin at synes at et Rotary-år går alt for hurtigt, han synes lige, at han var begyndt! Ved denne festlighed overdrog han kæden til Birger, der i sin tale understregede, at "uddannelsen" som guvernør, er en gammeldags mesterlære, hvor de tidligere guvernører, som han har mødt; Peter Eigenbroth, Christian Boldsen, Egon Jensen samt naturligvis Jens Martin var læremestrene. Birger ser også frem til samarbejdet i distriktet og ude i klubberne. Festen sluttede med et meget underholdende indslag ved TØRFISK.