Indsendt af Claus Skovbjerg den 1.3.2020
Præsentation af Annette Friese, som er vores ny AG'er i område 4 (midtnord) fra 1/7-2020.

Annette har gennem livet tilegnet sig viden og indsigt på mange forskellige niveauer, både privat og i erhvervsregi.  Hun har en baggrund inden for HR og rekruttering, en akademiuddannelse inden for kommunikation (SoMe), coaching og konflikthåndtering.

Har i mere end 30 år siddet i ledende stillinger inden for reklameverdenen med hovedvægt på branding, salg, udvikling og produktion. Ligeledes har hun siddet i flere bestyrelser og advisory boards gennem årene. De sidste 14 år har hun været selvstændig med egne virksomheder, senest i virksomheden KOTU med speciale i forebyggende kommunikation og adfærd, stresshåndtering og holistisk ledelse.

Forfatter til bogen ”Kan du høre dit hjerte kalde?”, arbejder som foredragsholder, facilitator og coach med udgangspunkt i konflikthåndtering, kultur, positiv psykologi, selvindsigt og personlig udvikling - udelukkende med fokus på at få virksomheder og mennesker til at blive den bedste udgave af sig selv.

Annette har rejst i en stor del af verden både i erhvervsregi og privat. Arbejder intuitivt og med værktøjer som meditation, Reiki-healing, samtale- og refleksions-terapi. Naturen er den foretrukne platform i hendes coachingarbejde.

54 år og mor til to voksne piger. Hun holder af at vandre, og har bl.a. gået den Spanske Camino. Er naturfotograf i sin fritid og elsker livets skæve sider. Ynder at rejse og udfordre sig selv mindst én gang om året med noget, hun ikke har prøvet før!

Rotary CV:

2020-2023

• AG’er i område 4

• Distriktssekretær

2018-2019

• Distriktssekretær Elect
  • Formand for Medlemsudvalg

2017-2018

• Pastpræsident

2016-2017

• Præsident

2015-2016