Ny i Rotary – husk at tilmelde dig, hvis du har lyst

Indsendt af Claus Skovbjerg den 28.8.2020
172 nye Rotarianere er inviteret til at deltage på Ny i Rotary, som vi traditionelt holder to gange om året.

Aktuelt er invitationen udsendt til alle nye medlemmer der er optaget siden 1. januar 2019.

Kurset afholdes på Pejsegården, Brædstrup,  den 24. september fra kl. 17.00 – 21.00.

Skulle du have lyst til at deltage, også selvom du er optaget før 2019, er du også meget velkommen til at deltage.

På kurset møder du andre nye Rotarianere, og du får et grundlæggende indblik i, hvilken spændende organisation du er medlem af.

Du får samtidig mulighed for at skabe nye netværk, og blive inspireret af andre.

Deltagelsen i kurset er gratis, og du skal blot sende mig en tilmelding pr. mail, senest 10. september, så sørger jeg for din tilmelding.

Såfremt du efter tilmelding ikke møder op, så vil din klub blive opkrævet et mindre beløb, som dækker omkostningerne.

Tilmelding skal ske til mailadressen : dg1450-1920 (at) rotary.dk

Med Rotary hilsen