Strandbakkehuset - indsamling børne- og ungehospice i Rønde

Indsendt af Laila Christensen den 25.8.2020
Standbakkehuset åbnede den 7. december 2020. I foråret 2021 kan vi glæde os, når Rotarys støtteprojekt til udeområder åbner.

Hjælp med at indsamle midler via Realdania til Rotary indsamlingen til Strandbakkehusets udeområder ved børne- og ungehospice i Rønde.

Som det fremgår af www.rotaryindsamling.dk har vi nu indsamlet ca. 2,7 mio. kr. – altså tæt på vores samlede mål. Hospice har indgået en kontrakt med Hede Danmark om etablering af ude- og naturområdet, og arbejdet er igangsat, og vi fortsætter indsamlingen resten af året.

Vi har fået mulighed for at søge støtte hos Realdania under deres kampagne: ”Underværker”.

For at komme i betragtning kræves det, at budskabet spredes og støttes gennem ”likes” fra offentligheden omkring projektet.

VI BEDER OM DIN HJÆLP:

Gå ind på https://www.undervaerker.dk/projekter/2020-efteraar/udeomrdetvedbrneogungehospice og klik på ”Giv et like”

Det burde være muligt at få 1.000 ”likes” inden deadline den 11. september :-).

På vegne af Udeområdets arbejdsgruppe