Iværksætter inden for clean tech i en moden alder

Indsendt af Bent Christensen den 23.9.2024
Renee Jelskov er bosat i Dragør og en af hovedkræfterne bag en af de største clean tech virksomheder i Dragør, Nordic Fos A/S.
03.10.2024. 18:30

På baggrund af en lang erhvervskarriere og indgående kendskab til handel med byggevarer har Renee og hans team over de seneste fem-seks år opbygget en succesfuld virksomhed, som producerer og sælger et banebrydende og klimavenligt gulvvarmesystem – en stor del går til eksport.

Hos Nordic Fos A/S på APM 55 står foreløbigt to robotlinjer, hvorpå virksomheden samler og pakker sine lette gulvvarmeplader. Vel at mærke robot-anlæg, som Renee og hans team selv har udviklet med hjælp fra fynske robotproducenter.

Renee besøger Dragør Rotary Klub og fortæller om det erhvervseventyr, som Nordic Fos er, og om at være iværksætter i en alder, hvor de fleste begynder at tænke på pensionstilværelsen.

Det sker torsdag den 3. oktober fra kl. 18.30 til 20.00 på Dragør Strandhotel. Gæster med interesse for clean tech, iværksætteri og Rotary er velkommen. Tilmelding er nødvendig med e-mail til Hanne Mouritsen på hanne.mouritsen (at) apomail.dk. Gæster betaler selv for middag under mødet (200 kr.)