Indsendt af Peter Holst Andersen den 15.9.2022
8. oktober 2022 afholder distrikt 1440 Distriktskonference og årsmøde i Frederikshavn

Nu nærmer vi os hastigt den 8. oktober, hvor vi skal afholde Distriktskonference og åsmøde i Distrikt 1440.

Her vil vi gerne invitere alle klubber til at deltage. Især ser vi frem til at møde alle klubpræsidenter, gerne med ledsager, men også alle andre klubmedlemmer, der har lyst til at være med på denne dag. Vi har sammensat et program, hvor der både er inspiration med den rigtige Rotaryånd.

Vore gæstetalere fra Litauen og Libanon vil bringe inspiration om, hvordan man kan udvikle Rotary, lige fra at skaffe medlemmer og danne nye ”unge” klubber til store hjælpeaktioner i verdens brændpunkter.

Samtidig kommer I til at møde vores nye Zonedirector fra Rotary International – og hun er inspirerende. Sisse Fisker kommer og giver viden om SMILfonden og baggrunden for vores samarbejde. Hertil kommer at alle kommer på en lille oplevelse i nærliggende områder.

En væsentlig del af dagen er naturligvis også årsmødet, som er obligatorisk for præsident og klub, hvor vore fagområder bliver kort belyst for året der er gået, og det der kommer. Gå også på opdagelse i ”House of Friendship”, hvor I kan finde inspiration i at møde medlemmer fra vores forskellige udvalg.

Vi ser meget frem til at du, og nogle af dine klubmedlemmer møder op på Hotel Scandic the Reef i Frederikshavn.

Vel mødt til Distriktskonference og årsmøde – og tilmeld gerne flere fra din klub!

John Christensen
Distriktsguvernør 1440