Indsendt af Claus Skovbjerg den 5.3.2020
Præsentation af Henrik Bratbøl, som er vores ny AG'er i område 5 (Aarhus) fra 1/7-2020.

Jeg hedder Henrik Bratbøl. Jeg en frisk fyr med masser af energi og et super godt humør. Jeg er gift på 18. år med min kone, Charlotte og har en datter på 17, Alberte og en søn, Elliot på 14 år. Privat er jeg super aktiv, som frivillig i Rethinker og lokalsamfundet. Mit professionelle erhverv er som CINO for større virksomheder. Pt. arbejder jeg med FN´s verdensmål og bæredygtighed for en større tysk virksomhed. Derudover er jeg med i et start-up “Tracr", som arbejder med kortlægning af følelser og videoanalyse.

Min korte Rotary karriere startede 1 april 2016 og har budt på en formandspost for medlemsudvalget og PR udvalget og lige nu er jeg en stolt Præsident for Aarhus Sydvestre. Jeg har gennemført RLI, Ny i Rotary og medlemsseminar og er på en fantastisk rejse som kommende assisterende Guvernør, hvor jeg glæder mig til at være distriktets Guvernører behjælpelig, de næste 3 år. Jeg tror det bliver spændende at besøge de lokale klubber i Århus området.