Præsident Elect Training Seminar (PETS)

Indsendt af Jørgen Maaløv Jørgensen den 1.4.2018
Lørdag d. 7. april PETS møde i Lalandia i Rødby
07.04.2018. 08:30

Info

Vi kan oplyse at PETS/instruktionsmødet foregår i plenum om formiddagen og om eftermiddagen er der særskilte dialogmøder og kurser.

Der er mødepligt for Præsident elect. og sekretær elect. i klubberne i Distrikt 1480.

Klubbernes kasserer er indbudt til at deltage, fordi der på dagen afholdes et kursus om regnskabsprogrammet SALDI med Just Hartoft, der er regnskabsadministrator i Rotary Danmark

Klubbernes Protections Officers er også indbudt til at deltage, fordi der på dagen afholdes et møde om rolle og funktioner med Henrik Bjerre Tolstrup- Christensen, Distriktscounsellar 1480.
Det er i øvrigt vigtigt at pointere, at der også er mødepligt for POérne - da klubben ellers ikke kan modtage udvekslingsstudenter.

Derudover er klubbernes CICOer inviteret idet Landssekretær Asbjørn Isaksen orienterer sammen med klubbernes sekretærer.