Støt med et beløb

Hjælp os – Støt os.

Hjælpefonden støtter de mange fremragende klubprojekter i ind- og udland, men må normalt stoppe støtten inden rotaryåret udløber.
Kassen er tom flere måneder før, så vi håber, at I vil hjælpe os med et bidrag, således at vi kan fortsætte og intensivere vores støtte.

Alle frivillige bidrag, over 200,-, til RDH er fradragsberettigede op til 18.300,- pr. person pr. år (2024).

• Du får automatisk dit fradrag, hvis du har givet foreningen dit cpr/cvr-nr.
  • Du kan få fradrag for både små beløb kr. 200,- og større beløb, dog max
    kr. 18.300,- i 2024.
    Det betyder at for hver kr. 100,- du donerer, vil du få ca. kr. 26,- fra Skat, så din egen betaling kun vil være ca. kr. 74,-. Vi indberetter til skat en gang om året. (januar)
  • det er meget vigtigt at I bruger Hjælpefondens betalingsmodul, hvis der ønskes skattefradrag. Tryk på løbende eller engangs støtte.
    Indbetales der direkte via bank, Mobile Pay vil der ikke kunne ydes skattefradrag
  • Mindre beløb end kr. 50,- er selvfølgelig også meget velkomne, men så beder vi jer lave indbetalingen direkte til vor bank eller Mobil Pay.

LØBENDE STØTTE TRYK PÅ DENNE TEKST

Løbende støtte vil blive trukket over betalingsservice
Beløbet vil automatisk blive indberettet til Skat, hvis du har oplyst CPR/CVR nummer.
Du kan betale med Dankort, Mastercard, Visa og Mobile Pay.

ENGANGSSTØTTE TRYK PÅ DENNE TEKST

Hvis du vil støtte med et beløb en enkelt gang, så brug ovenstående link:
(Husk at sætte det projekt ind du vil støtte)

Du kan betale med Dankort og kreditkort. Felterne markeret med SKAL udfyldes.
Du kan betale med Dankort, Mastercard, Visa og Mobile Pay.

BEMÆRK OGSÅ, AT DIN PC/MAC SKAL ACCEPTERE

Hvis du eller klubben hellere vil overføre et beløb via netbank, så er Hjælpefondens kontonr.: 3574 10845963 (Danske Bank)

Du kan også benytte ”Mobile Pay” 34 101, eller Mobil Pay til Polio 144998.

Nedenstående QR kode gør at du kan sende mindre beløb via Mobil Pay direkte til end Polio Now

Alle frivillige bidrag til RDH er fradragsberettigede op til 17.200,- (2022) pr. person pr. år. Hjælpefonden indberetter automatisk til SKAT, hvis du har opgivet dit CPR eller CVR nr.