ROTARY DM i golf - 18. august i Køge

Indsendt af Freddie Hartmann den 7.2.2023
Vidersendelse af mail, som vi der deltog i 2022 har modtaget :-)

Kære deltager i Danmarks mesterskaberne i Rotary Golf 2022 !

Først og fremmest et forsinket ”Godt Nytår”. Der næst vil vi gerne invitere til dette års Danmarks mesterskab i Rotary Golf.

Som sidste år vil det blive afholdt på Køge Golfklubs bane, der i øvrigt lige er kåret til den 3. bedste bane i Danmark af Golfhæftet.

Som vi tidligere har skrevet, har vi valgt at flytte arrangementet til den 18. August 2023. Dette skyldes at de mange helligdage omkring maj/juni, har været en udfordring i relation til at finde en egnet spilledag.

Golfudvalget er allerede langt i planlægningen af mesterskabet og vi håber at rigtig mange vil deltage i denne hyggelige Rotary dag.

Vi har brug for din hjælp J Dels at du hurtigt tilmelder dig, men også at budskabet om mesterskabet deles med så mange golfspillede rotarianere som muligt. Vi synes også det er vigtigt at understrege, at mesterskabet er for alle – uanset handicap.

Som bekendt har prisudviklingen gjort, at alt er blevet dyrere. Vi har heller ikke helt undgået at justere prisen, men vi har formået at holde denne på et fornuftigt niveau.

Der er muligt allerede nu at tilmelde sig på www.rotarygolf.dk, hvor der også er flere informationer samt muligheden for at skrive til os, i det omfang der måtte være spørgsmål.

Bedste hilsener

Claus Vad