Indsendt af Dan Holmer Andersen den 13.6.2021
Assisterende Guvernør til område 2 søges
Assisterende Guvernør til område 6 søges

Stillingsopslag - Assisterende Guvernør til AG Område 2

Distriktet har syv Assisterende Guvernører, der hver følger en gruppe klubber og klubpræsidenter i tre Rotary år.

Har du lyst til at møde klubberne som Assisterende Guvernør?

Som Assisterende Guvernør til AG Område 2 vil du samarbejde med klubberne Allerød RK, Birkerød RK, Frederiksborg Chr. IV RK, Furesø RK, Hillerød RK og Hørsholm RK, hvor du er med til at skabe netværket mellem klubpræsidenterne samt støtte erfaringsudvekslingen og samarbejdet mellem klubberne. Du repræsenterer Distriktet overfor klubber og er bindeleddet mellem klubberne og Distriktet, hvor du synliggør og støtter klubbernes adgang til Distriktets og Rotarys mange tilbud og muligheder.

Som Assisterende Guvernør samarbejder du med Distriktets seks øvrige Assisterende Guvernører, og du deltager i den Udvidede Distriktsledelse, Rotary Danmarks årlige Udviklingsseminar samt de møder, der involverer klubberne.

Du opnår kendskab til klubbernes mangfoldighed og oplever den diversitet Rotary rummer i klubber og medlemmer. Da du følger dine klubber og præsidenter i tre Rotary år bliver du en væsentlig del af kontinuiteten i Distriktet, og ligeledes åbner dit virke som Assisterende Guvernør nye døre til Rotary.

Det er forventeligt, at du har været klubpræsident og gerne, at du har gennemført RLI (Rotary Leadership Institute), eller gør dette snarest, som en del af din forberedelse.

Har du lyst til at søge eller høre mere om virket som Assisterende Guvernør, da kontakt

· Distriktsguvernør Peder Jon Andersen på mail dg1470-2021 (at) rotary.dk / mobil 40745334 eller

· Distriktsguvernør Elect Nicolai W. Asmussen på mail dg1470-2122 (at) rotary.dk / mobil 28100164.

Stillingsopslag - Assisterende Guvernør til AG Område 6

Har du lyst til at møde klubberne som Assisterende Guvernør?

Som Assisterende Guvernør til AG Område 6 vil du samarbejde med klubberne Amager RK, Christianshavn-Slotsholmen RK, Dragør RK, Kastrup RK, København Ørestad RK og Sønderbro RK, hvor du er med til at skabe netværket mellem klubpræsidenterne samt støtte erfaringsudvekslingen og samarbejdet mellem klubberne. Du repræsenterer Distriktet overfor klubber og er bindeleddet mellem klubberne og Distriktet, hvor du synliggør og støtter klubbernes adgang til Distriktets og Rotarys mange tilbud og muligheder.