Indsendt af Jan Caspersen den 24.4.2024
Kære Præsident, Sekretær og Ungdomsudvalg,

I Rotary har vi den opgave at arrangere et årligt RYLA Seminar for unge mennesker i alderen 22-32 år for at bidrage til at udvikle deres lederevner og styrke deres personlighed.
08.11.2024. 12:00

RYLA Seminar 2024

(RYLA: Rotary Youth Leadership Awards)
8. – 10. november 2024 på Dalum Landbrugsskole, Odense.

Kære Præsident, Sekretær og Ungdomsudvalg,

Seminaret er et intensivt internatkursus over en forlænget weekend med 9 inspirerende indlæg fra erfarende erhvervsledere, et integreret samarbejde for deltagerne gennem både fælles og individuelle opgaver - og med et motiverende socialt samvær.

Se flyer for seminaret.

I de seneste 6 år er der gennemført succesfulde seminarer med op til 30 deltagere > derfor er der også i år tilrettelagt et RYLA Seminar den 8. – 10. november 2024 på Dalum Landbrugsskole i Odense med plads til max. 30 deltagere.

Efter aftale med Distriktsguvernør 2023-24 Peter Zinck opfordrer vi klubbens ledelse til at sponsorere en eller to unge til at deltage på seminaret i november:

Unge mennesker som I gerne vil give en anerkendelse og et skulderklap for en personlig eller faglig indsats og for at være en inspiration for andre.

Deltagergebyret er kr. 3.280,- kr. pr. person > tilmelding efter "først-til-mølle"-princippet.

Send en mail med navn og kontaktinformationer på den eller de pågældende I ønsker tilmeldt, til 1461ryla (at) gmail.com.

Vi følger op med bekræftelse til jer på tilmeldingen - og kontakter den eller de tilmeldte med praktisk information nu og frem til seminaret i november.

Vi ser frem til at høre fra jer.

Ring gerne på tlf. 21 64 52 35 hvis der er spørgsmål.

De bedste hilsner,
RYLA Seminar 2024 Teamet

Claus Damgaard

(RYLA: Rotary Youth Leadership Awards)
8. – 10. november 2024 på Dalum Landbrugsskole, Odense.