Indsendt af Henrik Rønnest den 5.7.2017
VIGTIG information til alle klubbens medlemmer!

Kære Klubmedlemmer,

Til årets ”Stafet for Livet 2017” som jo er en af vor klubs hoved projekter er alle klubbens medlemmer blevet tilmeldt på én gang med 100kr per klubmedlem. Arrangementet afholdes lørdag den 9. og søndag den 10. September 2017.

A.

For at vi også i år kan vise at vores klub er aktiv og yder en god indsats under weekendens arrangement vil Reza og jeg gerne bede de af jer der har mulighed for det at tilbyde jer med:

1. At tilmelde sig/sin virksomhed som ”Runde sponsor” med et bestemt beløb
  2. At tilmelde sig/sin virksomhed som sponsor af ting vi kan sælge fra jeres salgsboder ( Der var succes med tøj, strømper, t-shirts, skjorter etc fra medlems virksomheder)
  3. At tilmelde sig med en aktivitet ( Bage kager vi kan sælger eller andre opfindsomheder)
  4. Slå søm i med 5 slag til en flad 10ér ( Søm, hammer og træblok……Den vil Jens Hübschman venligst udlåne os )
  5. Andre opfindsomheder fra klubbens medlemmer der kan give penge……

Reza og jeg holder sammen med de øvrige Rotary og Inner Wheel klubber i området planlægningsmøde den 11 Juli 2017 og vi vil meget gerne bede klubbens medlemmer have nogle idéer og positive tilbagemeldinger klar til Reza alle mig senest den 11.7.

B.

Da alle klubmedlemmer er blevet tilmeldt på Rotary webside skal framelding foretages hvis man mod forventning ikke kan deltage i vores hoved projekt for 2017.

C:

Man kan deltage og hjælpe til med:

1. Stå på vores fælles stand i 2 timer og sælge ting, svare på Rotary spørgsmål fra folk der går rundt
  2. Deltage i vagtplanen så Reza og jeg ikke skal være i teltet 24 timer i streg (Vagtplan laver Reza og jeg…og vi skal nok tage hensyn.)
  3. Der kan indbyrdes byttes vagttider men det er noget klubmedlemmerne selv står for og som skal påføres ”Vagt listen” i teltet.
  4. Sætte telt op Fredag eftermiddag kl 16.00………………Pakke telt sammen Søndag kl 12.30
  5. Gå ”runder”…det er vigtigt at vi alle der har mulighed for det går så mange runder som det er muligt således at vi får skrabet mange penge sammen til det gode formål.

Tilmelding af sponsorater, aktiviteter etc til:

kim.stenberg (at) outlook.dk

reza.shanjani (at) gmail.com