Velkommen tilbage til et nyt Rotary-år

Indsendt af Ann Kirstine Damsgaard Jensen den 31.8.2016
Årets første møde i Marselis Rotaract bød på genoptagelse af 3 minutter, som var en god inspiration for det kommende mentorprojekt i klubben.

Efter sidste Rotary-år hvor 3 minutter ikke har fyldt på hjemmemøderne, startede Daniel traditionen op igen med en kort gennemgang af hans erfaring fra et tidligere mentorprojekt som inspiration til det kommende mentorprojekt i Marselis Rotaract.

Daniel præsenterede medlemmer og gæster for en matrix med det formål at prioritere opgaver og tid efter parametrene vigtigt-uvigtigt og haster-haster ikke.

Intentionen er, at 3 minutter skal være en fast del af programmet for alle hjemmemøder, og klubbens medlemmer vil på skift få denne opgave, hvor Daniel har sat niveauet højt fra start.