Indsendt af Niels Bækby den 18.9.2024
24.10.2024. 00:00

Ved Rotary International Convention i Singapore takkede Bill Gates Rotary-medlemmer via video for deres rolle i udryddelse af polio. Hans budskab hylder de utrolige fremskridt, vi har gjort, og minder os om, at der stadig er kritisk arbejde, der skal udføres.

Vores mål er at rejse 50 millioner USD til PolioPlus Fund i 2024-25. Hver dollar du donerer, op til $50 millioner, vil blive matchet 2-til-1 af Gates Foundation. Vi opfordrer hver klub til at bidrage med mindst US$1.500 til PolioPlus. Klubber, der opfylder dette mål, vil modtage et påskønnelsesbevis, der anerkender deres vitale bidrag til denne globale indsats.

Du kan finde beskeder på sociale medier, undervisnings- og begivenhedsmaterialer og mere i End Polio Now Ressourcecenter for at støtte indsamlingen af ​​Rotary Klubben i Skivehus.

Tak for dit lederskab og din dedikation til at gøre godt i verden. Sammen afslutter vi polio.

Rotary Foundation