Indsendt af Lone Bang Christensen den 20.12.2023
Julehilsen fra projektet mellem Rotary og Headspace

Kære Rotary-venner,

Rotary årets første halvdel har været fyldt med optimisme og glæde. Fantastiske klubinitiativer og projekter spirer frem i hele Danmark med det formål at bakke op om vores nye samarbejde med Headspace. Man kan kun imponeres over den dedikation og passion der ligges for dagen ude i klubberne over hele landet. Tak for det!

Headspace takker for samarbejdet og sender den vedhæftede Julehilsen til alle Rotarianere i Danmark.

Og mens vi gør en indsats for at skabe håb i verden, sprede lys og hjælpe unge med mentale udfordringer, vil jeg gerne opfordrer jer til også værne om jeres egen mentale velbefindende. Lad os skabe et fællesskab i Rotary, hvor vi støtter hinanden og alle vores ildsjæle, samarbejde og skaber rum for personlig udvikling og trivsel for der i gennem at opbygge et solidt fundament for Rotary fremadrettet.

Ønsker jer alle en fredfyldt Jul og et Nytår fyldt med håb, sundhed og glæde. Lad os sammen fortsætte med at gøre en forskel for unge med mentale udfordringer.

Endnu engang tak for din indsats i året der er gået og for at gøre godt i verden.

Britta Hedegaard
Fmd, Den Nationale Projektgruppe, Rotary / Headspace