Hvorfor deltage på DHL Stafetten?

DHL Stafetten er verdens største motionsløb med 206.850 deltagere (2015)
Vores deltagelse skaber opmærksomhed om Rotary som organisation - verdens største erhvervsnetværk
  • Promovere Rotary som andet end ”gamle mænd med store cigarer”
  • Gøre opmærksom på vores arbejde
  • End Polio
  • Rotary erhvervsnetværk
  • Skabe rammerne for en hyggelig dag og aften i Rotary regi
  • For de, som har lyst, er der mulighed for sund motion 

Det er København Vesterbro Rotaryklub, som sammen med End Polio står for arrangementet. Alt overskud går til End Polio.

HVORNÅR BLIVER DET AFVIKLET?

  • Afvikles alle dage fra mandag den 28. august til fredag den 1. september 2017
  • Vil blive afviklet uanset vejr
  • Vi løber om torsdagen den 31. august
  • Løbene starter hver dag kl. 18:15
  • Sidste løber er i mål ca. 21:30

DET BLIVER EN HYGGELIG AFTEN FOR ALLE, SOM MØDER OP

  • I teltet har vi øl/vand og sandwich til alle rotarianere, som møder op
  • Der vil blive heppet på deltagerne i løbet
  • ALLE er velkomne – også de, som ikke løber
  • Tilmelding via http://rotary.saldi.dk/jh/dhl/forside.htm

VI LØBER SELVE LØBET OM TORSDAGEN DEN 31. AUGUST

  • Deltagelse kræver som udgangspunkt et hold på 5 deltagere, medmindre der er nogle, som tager mere end en runde
  • Hver runde er på 5 km
  • Det er muligt at tilmelde sig som løber eller gående, så ALLE har mulighed for at deltage.
  • Tilmelding sker via http://rotary.saldi.dk/jh/dhl/forside.htm.

ALLE KAN KØBE EN LØBETRØJE SOM MINDE FRA DAGEN

  • Hvid løbetrøje i god kvalitet (Tee Jays) med gult og blåt tryk
  • Bestilling sker via http://rotary.saldi.dk/jh/dhl/forside.htm.
  • Tilmelding til selve løbet den 31. august
  • Køb af løbetrøjer uanset om man løber eller ej

Priser

  • Løbetilmelding 5 personer inkl. løbetrøje 1.475,- kr. (295,- kr. pr. pers.)
  • Gåtilmelding 295,- kr. inkl. løbetrøje
  • Trøjer 150,- kr.

kort

OVERSIGT OVER OMRÅDET

  • Vi skal være i et af privattelts-områderne
  • Torsdag får vi måske et rigtigt telt!
  • Område 1 giver den bedste eksponering
  • Nært sponsorområdet
  • Løberne kommer forbi her
  • Opsætning hver dag ca. kl. 13:00
  • Opsætning sker efter princippet ”først til mølle”
  • Nedtagning hver dag ca. kl. 22:00

VI HAR BRUG FOR FRIVILLIGE

  • Vores telt og beach flag skal opsættes og nedtages hver dag
  • Bemanding hele dagen. Uddeling af ”elevatortale”, mv. til interesserede forbipasserende
  • Sandwich og drikkevarer
  • Følgende effekter skal sættes op og tages ned hver dag
  • 1 Pavillon og sidestykker til pavillon (måske ikke torsdag)
  • 1 Rool-Up (End Polio) og 4 Beach flag
  • Arbejdsopgaverne, som skal fordeles, er følgende:
  • Mandag skal effekterne hentes på vores lager hos Pelican Store
  • Hver dag skal pavillonen og beach flag sættes op ca. kl. 13:00
  • Hver aften kl. ca. 22:00 skal det hele pakkes sammen og afleveres til den, der er ansvarlig for næste dags opsætning
  • Den næstfølgende weekend skal effekterne afleveres på vores lager