Ny Rotaryportal

Nu skal vi snart i gang med at bruge vores nye hjemmeside og hvad betyder det så for dig?

Der er kun nogle få ting du skal gøre/tjekke inden:

Kære Rotarianer

Brugernavnet er stadig dit medlemsnummer, så sørg nu for at du kan huske hvad det er, skriv det evt. ned.

Dit password skal i det nye system være på min. 8 karakterer.

Det kan bestå af alle lovlige karakterer som tal, store og små bogstaver, bindestreg mv. men husk det skal indtastes fuldstændig som du skriver det når du opretter det.

Da ca. 80% af alle Rotarianere i Danmark har medlemsnummeret som både brugernavn og password er det nødvendigt at få dette ændret, og vi har valgt at det skal være i forbindelse med skiftet til den nye hjemmeside.

Er dit password i dag 8 karakterer skal du ikke gøre noget!

Men er du en af ovenstående 80% eller er dit password blot mindre end 8 karakterer vil vi gerne at du skifter password inden den 30. juni på det gamle system, så er det på plads når du kommer ind på det nye system den 7. juli.

Hvordan dette gøres vedhæfter jeg en lille manual på.

Til og framelding til de 2 første møder i juli

Da du ikke kan tilgå hverken det gamle eller nye systemet de første 6 dage i juli, er det vigtigt at du får frameldt/tilmeldt dig til disse møder INDEN den 1. juli på det gamle system, så klubsekretæren kan trække deltagerlisten for disse møder inden den 1. juli 2016 kl. 12.00 hvor systemet lukkes ned.

Faktaboks

Hvornår lukker den gamle hjemmeside?

Den gamle hjemmeside lukkes den 1. juli 2016 kl. 12.00

Hvornår åbner den nye hjemmeside?

Den nye hjemmeside åbner senest den 7. juli 2016 kl. 16.00

Hvorfor er der 6 dages forskel?

Da alle oprettede møder, medlemsdata, medlemshistorik, klubdata, ledelsesdata mv. skal kopieres over i det nye site, har vi brug for lidt tid til at sikre os at alle data er korrekte når de er konverteret.

Hvordan kommer jeg ind på den ny hjemmeside?

Du skriver www.rotary.dk i browserens menulinje så kommer du ind på den nye forside, her trykker du på ”Mit Rotary”, den gule knap i toppen, og du bliver bedt om at indtaste dit brugernavn (medlemsnummer) og dit password, hvorefter du er inde på den lukke del.

Vi sender mere information i løbet af de næste dage

Med Rotary hilsen

Birte Linnebjerg          Asbjørn Isaksen